Fucinati WELONG per grandi idrogeneratori

Materiale forgiatu:

20 MnNi è 20 MnNi.

Pruprietà meccanica:

Per un spessore di forgiatura (T) trà 300 mm < T ≤ 500 mm, u materiale 20MnNi deve avè una forza di cedimentu ≥ 265MPa, resistenza a trazione ≥ 515MPa, allungamentu dopu a frattura ≥ 21%, riduzzione di l'area ≥ 35%, assorbimentu d'energia ) ≥ 30J, senza fissure durante la curvatura a freddo.

Per un spessore di forgiatura (T) più grande di 200 mm, u materiale 25MnNi deve avè una forza di cedimentu ≥ 310MPa, forza di trazione ≥ 565MPa, allungamentu dopu a frattura ≥ 20%, riduzzione di l'area ≥ 35%, energia d'assorbimentu d'impattu (0 ℃ 0 J) ≥ 3 , è senza fissure durante a curvatura à freddo.

Test non distruttivi:

Diversi metudi di prova non distruttivi, cum'è teste ultrasoniche (UT), test di particelle magnetiche (MT), test di penetranti liquidi (PT), è ispezione visuale (VT) duveranu esse realizati in diverse regioni di a forgiatura di l'arbre principale in diverse tappe è cundizioni. . L'articuli di prova è i criteri di accettazione devenu esse conformi à e norme pertinenti.

Trattamentu di difetti:

I difetti eccessivi ponu esse eliminati da a macinazione in a gamma di permessi di machining. Tuttavia, se a prufundità di a rimozione di difetti supera u 75% di l'indennità di finitura, a riparazione di saldatura deve esse realizata. A riparazione di difetti deve esse appruvata da u cliente.

Forma, dimensione è rugosità di a superficia:

U prucessu di forgiatura deve risponde à i requisiti dimensionali è di rugosità di a superficia specificati in u disegnu di l'ordine. A rugosità di a superficia di u circhiu internu (valore Ra) di a forgiatura deve esse trattata da u fornitore per ottene 6.3um.

Fusione: I lingotti d'acciaio per a forgiatura duveranu esse pruduciuti attraversu a fusione di u fornu elettricu è poi raffinati fora di u fornu prima di a fusione in vacuum.

Forgiatura: Indennità di taglio adeguate deve esse furnite à l'estremità di sprue è riser di u lingotto d'acciaio. A forgiatura deve esse realizata nantu à presse di forgiatura capaci per assicurà una deformazione plastica suffirente di tutta a sezione trasversale di a forgiatura. Hè ricumandemu per avè un rapportu di forgiatura più grande di 3,5. A forgiatura deve avvicinassi vicinu à a forma finali è e dimensioni, è e linee centrali di u lingotti di forgiatura è di l'azzaru si deve allineà bè.

Trattamentu termicu per e pruprietà: Dopu a forgiatura, a forgiatura deve esse sottumessa à un trattamentu di tempera o di normalizazione è di tempera per ottene una struttura è proprietà uniformi. A temperatura minima di tempera ùn deve esse sottu à 600 ° C.

Sè avete bisognu di più infurmazione nantu à i forgi WELONG per grandi ingranaggi è anelli di ingranaggi, per piacè fateci sapè.


Tempu di Postu: Jan-08-2024