In quantu à i forgi WELONG per grandi ingranaggi è anelli di ingranaggi, fate riferimentu à l'infurmazioni seguenti.
1 Requisiti di ordine:
U nome di a forgiatura, a qualità di u materiale, a quantità di fornitura è u statu di consegna deve esse specificata da u fornitore è u cumpratore. I requisiti tecnichi chjaru, l'articuli d'ispezione è l'articuli di ispezione supplementari oltre i requisiti standard devenu esse furniti. U cumpratore deve furnisce i disegni di ordine è i disegni di machinazione di precisione pertinenti. In casu di esigenze speciali da u cumpratore, a cunsultazione mutuale trà u fornitore è u cumpratore hè necessaria.
2 Prucessu di fabricazione:
L'azzaru per i forgi deve esse smelted in un furnace elettricu alkaline.
3 Forgiatura:
Ci duverebbe esse abbastanza cuncessione nantu à e parti superiore è inferjuri di u lingotti d'acciaio per assicurà chì i forgi finiti sò liberi da shrinkage, porosità, segregazione severa è altri difetti dannosi. I forgings duveranu esse formati direttamente da a forgia di lingotti d'acciaio. I forgiati duveranu esse forgiati nantu à presse di forgiatura cù una capacità sufficiente per assicurà a forgiatura cumpleta è a struttura uniforme. I forgiati sò permessi di falsificà cù riduzioni multiple.
4 Trattamentu termicu:
Dopu a forgiatura, i forgings deve esse rinfriscati lentamente per impediscenu cracking. In casu di necessariu, u tempering di normalizazione o d'alta temperatura deve esse realizatu per migliurà a struttura è a machinability. U prucessu di trattamentu termale di nurmalizazione è tempera o quenching è tempering pò esse sceltu basatu annantu à a qualità di materiale di i forgi. I forgings sò permessi di esse trattati termicamente cù riduzioni multiple.
5 Riparazione di saldatura:
Per forgiatura cù difetti, a riparazione di saldatura pò esse realizatu cù l'appruvazioni di u cumpratore.
6 Cumpusizioni chimica: Ogni batch di acciau fusu deve esse sottumessi à l'analisi di fusione, è i risultati di l'analisi devenu esse conformi à e specificazioni pertinenti. I forgiati finiti sò sottumessi à l'analisi finale, è i risultati devenu esse conformi à e specificazioni pertinenti, cù deviazioni permessi cum'è specificata.
7 Durezza:
Quandu a durezza hè l'unicu requisitu per i forgi, almenu duie pusizioni deve esse testate nantu à a faccia finale di a forgiatura di l'ingranaggio, circa 1/4 di u diametru da a superficia esterna, cù una separazione di 180 ° trà e duie pusizioni. Se u diametru di a forgiatura hè più grande di Φ3,000 mm, almenu quattru pusizioni deve esse pruvatu, cù una separazione di 90 ° trà ogni pusizioni. Per i forgiatura di l'arbureti di l'ingranaggi o l'ingranaggi, a durezza deve esse misurata in quattru pusizioni nantu à a superficia esterna induve i denti seranu tagliati, cù una separazione di 90 ° trà ogni pusizioni. A deviazione di durezza in u stessu forgiatu ùn deve micca più di 40 HBW, è a differenza di durezza relativa in u stessu batch di forgiatura ùn deve micca più di 50 HBW. Quandu a durezza è e proprietà meccaniche sò richieste per i forgi, u valore di durezza pò serve solu com'è riferimentu è ùn pò micca esse usatu cum'è criteriu d'accettazione.
8 Grana di granu: A taglia media di grana di forgiati d'acciaio carburized gear ùn deve esse più grossu di u gradu 5.0.
Sè avete bisognu di più infurmazione nantu à i forgi WELONG per grandi ingranaggi è anelli di ingranaggi, per piacè fateci sapè.
Tempu di Postu: Jan-03-2024