New York, 28 ghjugnu (Reuters) - I prezzi di u petroliu anu cresciutu di circa 3% u marcuri, postu chì l'inventarii di u petroliu crudu americanu anu superatu l'aspettattivi per a seconda settimana consecutiva, cumpensendu a preoccupazione chì l'aumentu di i tassi d'interessu pò rallentà a crescita ecunomica è riduce a dumanda globale di petroliu.
I futuri di u petroliu Brent anu aumentatu $ 1.77, o 2.5%, per chjude à $ 74.03 per barile. West Texas Intermediate Crude Oil (WTI) hà aumentatu $ 1.86, o 2.8%, per chjude à $ 69.56. A prima di u petroliu Brent à u WTI hà ristrettu à u livellu più bassu da u 9 di ghjugnu.
L'Amministrazione di l'Informazione Energetica (EIA) hà dettu chì da a settimana finita u 23 di ghjugnu, l'inventariu di petroliu crudu era diminuitu di 9,6 milioni di barili, superendu di granu i 1,8 milioni di barili previsti da l'analista in l'indagine Reuters, è assai più altu di i 2,8 milioni di barili per annu. annu fà. Supera ancu u livellu mediu per i cinque anni da 2018 à 2022.
L'analista di Price Futures Group, Phil Flynn, hà dettu: "In generale, dati assai affidabili sò in contru à quelli chì anu sempre dichjaratu chì u mercatu hè eccessivamente furnitu. Stu rapportu pò esse a basa per un fondu
L'investituri restanu prudenti chì l'aumentu di i tassi d'interessu pò rallentà a crescita ecunomica è riduce a dumanda di petroliu.
Se qualchissia vole piove assai nantu à u mercatu toru, hè [Presidente di a Riserva Federale] Jerome Powell ", disse Flynn.
I dirigenti mundiali di i principali banche cintrali anu reiteratu a so cunvinzione chì un più strettu di e pulitiche hè necessariu per frenà l'inflazione. Powell ùn hà micca escluditu a pussibilità di più aumenti di i tassi d'interessu in e riunioni successive di a Riserva Federale, mentre chì Christine Lagarde, u presidente di u Bancu Centrale Europeu, hà cunfirmatu l'aspettativa di u bancu di l'aumentu di i tassi d'interessu in u lugliu, dicendu chì era "pussibile".
A prima spot di 12 mesi di Brent crude oil è WTI (chì indica un aumentu di a dumanda di consegna immediata) sò tramindui à i so livelli più bassi da dicembre 2022. L'analisti di l'impresa di cunsulenza energetica Gelber and Associates dicenu chì questu indica chì "preoccupazioni per u supplyu potenziale. a carenza si riduce".
Certi analisti aspettanu chì u mercatu stringhje in a seconda mità di l'annu, perchè l'OPEC +, l'OPEC (OPEC), a Russia è altri alliati cuntinueghjanu à riduce a produzzione, è l'Arabia Saudita hà ridutta voluntariamente a produzzione in u lugliu.
In Cina, u sicondu più grande cunsumadore di petroliu in u mondu, i prufitti annuali di l'imprese industriali cuntinueghjanu à calà di duie cifre in i primi cinque mesi di questu annu per via di una dumanda debbule chì strinse i marghjini di prufittu, chì hà aumentatu a speranza di e persone per furnisce più supportu politicu à u vacilamentu. ripresa economica dopu l'epidemie di COVID-19
Sentite liberu di dumandà s'ellu avete bisognu di strumenti di perforazione d'oliu è cuntattate cun mè sottu l'indirizzu email. Grazie.
E-mail:oiltools14@welongpost.com
Grazia Ma
Tempu di post: 16-10-2023