A prova ultrasonica hè un metudu cumunimenti utilizatu per a rilevazione di difetti di a superficia interna in forgi cilindric. Per assicurà risultati di teste efficaci, ci sò parechje precauzioni impurtanti chì deve esse seguitu.
Prima, a prova ultrasonica deve esse realizata nantu à i forgi cilindrichi dopu u trattamentu finale di austenitizing è u trattamentu termale di tempera per ottene e proprietà meccaniche di i forgi. Di sicuru, cum'è necessariu, a prova pò ancu esse realizata prima o dopu à qualsiasi trattamentu termale chì allevia u stress.
In siconda, quandu si facenu teste ultrasoniche, un fasciu ultrasonicu di incidenza radiale deve esse usatu per una scansione cumpleta. Questu significa chì l'onda ultrasonica deve esse incidente perpendiculare à a superficia interna da a sonda per assicurà a rilevazione di tutta a superficia interna. Intantu, per migliurà a precisione di a rilevazione, ci deve esse almenu 20% di sovrapposizione di a larghezza di u chip di sonda trà scans adiacenti.
Inoltre, i forgii ponu esse in un statu stazionariu o inspeccionati mettenduli nantu à un tornu o rullu per a rotazione. Questu assicura chì tutta a superficia interna riceve una cobertura di rilevazione sufficiente.
Durante u prucessu d'ispezione specifichi, l'attenzione deve esse pagata à a liscia è a pulizia di a superficia interna di a forgiatura. A superficia ùn deve micca scratch, pelle di ossidu soltu, debris, o altri oggetti stranieri per impediscenu l'interferenza cù a propagazione è a ricezione di onde ultrasoniche. Per ottene questu, hè necessariu d'utilizà un agentu d'accoppiamentu per cunnette strettamente a sonda à a superficia interna di a forgiatura per assicurà a trasmissione ultrasonica efficace.
In quantu à l'equipaggiu, l'equipaggiu di prova ultrasonica include equipaggiu di prova ultrasonica, sonde, agenti di accoppiamentu è blocchi di prova. Questi strumenti sò chjave per assicurà l'accuratezza è l'affidabilità di u prucessu di teste.
Infine, quandu si cunducenu teste ultrasoniche, l'accettazione di forgings pò esse ghjudicata nantu à u numeru di difetti, l'amplitude di difetti, a pusizione, o una cumminazione di i trè, cum'è necessariu. Intantu, per via di a prisenza di anguli arrotondati è altri ragiuni di forma lucale à u passu di forgings cilindrichi, ùn hè micca necessariu di inspeccionà certi picculi parti di a superficia di u pirtusu internu.
In riassuntu, a prova ultrasonica hè un metudu affidabile per detectà i difetti di a superficia interna in i forgi cilindric. Dopu à e precauzioni sopra, cumminati cù l'equipaggiu è a tecnulugia adattati, ponu assicurà a qualità è l'affidabilità di i forgi è risponde à i requisiti di prova currispondenti.
Tempu di Postu: Oct-08-2023