U mandrinu hè un strumentu cruciali in a produzzione di tubi senza saldatura. Hè inseritu in u corpu di a pipa, travagliendu inseme cù i rulli per furmà un passaghju anulare, aiutendu cusì à a forma di a pipa. I mandrini sò largamente usati in prucessi cum'è laminazione cuntinuu, allungamentu cross-roll, laminazione periodica di tubi, piercing, laminazione à friddu è disegnu di tubi.
Essenzialmente, u mandrinu hè una barra cilindrica longa, simile à un tappu piercing, chì participa à a deformazione di a pipa in a zona di deformazione. E so caratteristiche di u muvimentu varienu cù diversi metudi di rolling: durante u rolling cross-rolling, u mandrinu gira è si move assialmente in u tubu; in i prucessi di laminazione longitudinale (cum'è un rolling continuu, un rolling periodicu è un piercing), u mandrinu ùn gira micca, ma si move assialmente cù u pipe.
In unità di laminazione cuntinuu, i mandrini operanu tipicamente in gruppi, cù ogni gruppu chì cuntene almenu sei mandrini. I modi di funziunamentu ponu esse categurizzati in trè tippi: flottante, restrittu è semi-floating (cunnisciutu ancu semi-costrained). Questu articulu si focalizeghja nantu à u funziunamentu di mandrini ristretti.
Ci hè dui metudi operativi per i mandrini ristretti:
- Metudu tradiziunale: À a fine di u rollu, u mandrinu smette di muvimenti. Dopu chì a cunchiglia hè sguassata da u mandrinu, u mandrinu torna rapidamente, esce da a linea di rolling, è hè rinfriscata è lubricata prima di esse reutilizata. Stu metudu hè tradiziunale usatu in Mannesmann Piercing Mills (MPM).
- Metudu Migliuratu: In listessu modu, à a fine di u rollu, u mandrinu si ferma. In ogni casu, dopu chì a cunchiglia hè stata estratta da u mandrinu da u stripper, invece di vultà, u mandrinu avanza rapidamente, seguitu a cunchiglia attraversu u stripper. Solu dopu à passà per u stripper, u mandrinu esce da a linea di rolling per rinfriscà, lubricazione è reutilizazione. Stu metudu riduce u tempu inattivu di u mandrinu nantu à a linea, accurtendu in modu efficace u ciculu di rolling è aumentendu u ritmu di rolling, ottenendu velocità di finu à 2,5 tubi per minutu.
A diferenza principale trà sti dui metudi si trova in u percorsu di u muvimentu di u mandrinu dopu chì a cunchiglia hè stata eliminata: in u primu metudu, u mandrinu si move in a direzzione opposta di a cunchiglia, ritrattendu da u mulinu di laminazione prima di esce da a linea di rotazione. In u sicondu mètudu, u mandrinu si move in a listessa direzzione di a cunchiglia, esce da u rolling mill, passendu per u stripper, è dopu esce da a linea di rolling.
Hè impurtante à nutà chì in u sicondu metudu, postu chì u mandrinu hà bisognu di passà per u stripper, i rotuli di stripper deve avè una funzione rapida aperta-close quandu rotulanu tubi d'acciaio à pareti sottili (induve u rapportu di riduzzione di u stripper hè almenu. duie volte u spessore di u muru di a cunchiglia) per impedisce chì u mandrinu dannu i rotuli di stripper.
Tempu di Postu: Aug-07-2024