Stu anellu di forgiatura include forgiatura cum'è l'anellu centrale, l'anellu di fan, u picculu anellu di sigillatura, è l'anellu di compressione di u cisterna d'acqua di u generatore di turbine di a centrale elettrica, ma ùn hè micca adattatu per i forgii d'anelli non magnetichi.
Prucessu di fabricazione:
1 fusione
1.1. L'azzaru utilizatu per i forgi deve esse smelted in un furnace elettricu alkaline. Cù l'accunsentu di l'acquirente, ponu ancu esse aduprati altri metudi di fusione, cum'è l'elettro-slag remelting (ESR).
1.2. Per forgiatura di qualità 4 o sopra è forgiatura di gradu 3 cù un gruixu di muru di più di 63,5 mm, l'azzaru fusu utilizatu deve esse trattatu in vacuum o raffinatu da altri metudi per caccià i gasi dannosi, in particulare l'idrogenu.
2 Forgiatura
2.1. Ogni lingotti d'acciaio duverebbe avè abbastanza permessu di taglio per assicurà a qualità di forgiatura.
2.2. Forgings deve esse furmatu nantu à presse di forgiatura, martelli di forgiatura, o mulinu di laminazione cù una capacità sufficiente per assicurà a forgiatura completa di tutta a sezione trasversale di u metallu è per assicurà chì ogni seccione hà un rapportu di forgiatura abbastanza.
3 Trattamentu termale
3.1. Dopu chì a forgiatura hè finita, i forgiati sò immediatamente sottumessi à u trattamentu di preriscaldamentu, chì pò esse anneling o nurmalizing.
3.2. U trattamentu termicu di u rendiment hè a spegnimentu è a tempera (16Mn ponu aduprà a normalizazione è a tempera). A temperatura finale di tempera di i forgings ùn deve esse più bassu di 560 ℃.
4 Cumpusizioni chimica
4.1. L'analisi di a cumpusizioni chimica deve esse realizatu nantu à ogni batch di acciau fusu, è i risultati di l'analisi devenu esse conformi à i normi pertinenti.
4.2. L'analisi di a cumpusizioni chimica di u produttu finitu deve esse realizatu nantu à ogni forgiatura, è i risultati di l'analisi devenu esse conformi à i normi pertinenti. 4.3. Quandu u vacuum decarburizing, u cuntenutu di siliciu ùn deve esse più di 0,10%. 4.4. Per forgiatura di anelli di gradu 3 cù un spessore di muru di più di 63,5 mm, i materiali cù un cuntenutu di nickel più grande di 0,85% deve esse sceltu.
5 Proprietà meccanica
5.1. E proprietà meccaniche tangenziali di i forgiati duveranu rispettà e norme pertinenti.
6 Testi micca distruttivi
6.1. I forgiati ùn deve micca avè crack, cicatrici, folds, shrinkage holes, o altri difetti inadmissible.
6.2. Dopu à a machinazione di precisione, tutte e superfici sò sottumessi à l'ispezione di particelle magnetiche. A lunghezza di a striscia magnetica ùn deve micca più di 2 mm.
6.3. Dopu à u trattamentu termicu di rendiment, i forgiati anu da esse sottumessi à teste ultrasoniche. U diametru equivalente di sensibilità iniziale deve esse φ2 mm, è u difettu unicu ùn deve micca più di u diametru equivalente φ4mm. Per i difetti unichi trà diametri equivalenti di φ2mm ~ ¢4mm, ùn deve esse micca più di sette difetti, ma a distanza trà ogni dui difetti adiacenti deve esse più grande di cinque volte u diametru di difettu più grande, è u valore di attenuazione causatu da difetti ùn deve esse micca. più di 6 dB. I difetti chì superanu i standard di sopra deve esse signalati à u cliente, è e duie parti anu da cunsultà nantu à a manipulazione.
Postu tempu: Nov-09-2023