Materiale di sta parte forgiata:
14CrNi3MoV (921D), adattatu per forgiatura d'acciaio cù un spessore micca più di 130 mm utilizatu in navi.
Prucessu di fabricazione:
L'acciaio forgiatu deve esse smelted cù u fornu elettricu è u metudu di fusione di scorie elettriche, o altri metudi appruvati da u latu di a dumanda. L'azzaru deve esse sottumessi à prucessi di desoxidazione è di raffinamentu di granu. Quandu si forgia u lingotti direttamente in una parte forgiata, u rapportu di forgiatura di u corpu principale di a parte ùn deve esse menu di 3,0. U rapportu di forgiatura di e parti piatte, flange, è altre rùbbriche allargate di a parte forgiata ùn deve esse micca menu di 1,5. Quandu si forgia a billetta in una parte forgiata, u rapportu di forgiatura di u corpu principale di a parte ùn deve esse menu di 1,5, è u rapportu di forgiatura di e parti protruding ùn deve esse menu di 1,3. I pezzi forgiati fatti da lingotti o billette falsificate sò sottumessi à un trattamentu di deidrogenazione è di annealing sufficiente. A saldatura di billette d'acciaio aduprate per a produzzione di pezzi forgiati ùn hè micca permessa.
Cundizione di consegna:
A parte forgiata deve esse furnita in un statu stintu è temperatu dopu a normalizazione di pretrattamentu. U prucessu cunsigliatu hè (890-910) ° C normalizazione + (860-880) ° C quenching + (620-630) ° C tempera. Se u spessore di a parte forgiata supera i 130 mm, deve esse sottumessu à u temperatu dopu a lavorazione grossa. I pezzi forgiati temperati ùn devenu micca sottumessi à l'anneling di sollievu di stress senza l'accunsentu di u latu di a dumanda.
Proprietà meccaniche:
Dopu à u trattamentu di tempera, e proprietà meccaniche di a parte forgiata duveranu rispettà e specificazioni pertinenti. Almenu testi d'impattu à a temperatura di -20 ° C, -40 ° C, -60 ° C, -80 ° C, è -100 ° C deve esse realizatu, è curve cumpletu di l'impattu energia-temperatura deve esse tracciata.
Inclusioni non metalliche è granulometria:
I pezzi forgiati fatti da lingotti duveranu avè una classificazione di granulazione micca più grossa di 5,0. U livellu di l'inclusioni di u tipu A in l'acciaio ùn deve micca più di 1,5, è u livellu di l'inclusioni di u tipu R ùn deve micca più di 2,5, cù a somma di i dui micca più di 3,5.
Qualità di a superficia:
I pezzi forgiati ùn deve micca avè difetti di a superficia visibili, cum'è cracke, folds, cavità shrinkage, cicatrici, o inclusioni straneri non metalliche. I difetti di a superficia ponu esse rettificati usendu scraping, ciseling, grinding with a grinding wheel, o metudi di machining, assicurendu abbastanza indennità per finisce dopu a rettificazione.
Tempu di Postu: 24-Nov-2023