1 fusione
1.1 A fusione di furnace elettricu alcaline deve esse usata per forgià l'acciaio.
2 Forgiatura
2.1 Ind'è l'estremità superiore è inferjuri di u lingotti d'acciaio, deve esse presente una tolleranza di taglio sufficiente per assicurà chì a pezza forgiata hè libera da cavità di shrinkage è segregazione severa.
2.2 L'equipaggiu di forgiatura deve avè una capacità sufficiente per assicurà a forgiatura cumpleta in tutta a sezione. A forma è e dimensioni di u pezzu forgiatu deve currisponde à i bisogni di u pruduttu finitu. L'assi di u pezzu forgiatu deve esse preferibilmente allineatu cù a linea centrale di u lingotti d'acciaio.
3 Trattamentu termicu
3.1 Dopu à u forgiatu, u pezzu forgiatu deve esse sottumessi à un trattamentu di normalizazione è di tempera, è, se ne necessariu, di trattamentu di rinfurzà è di tempera per ottene una struttura uniforme è proprietà.
4 Saldatura
4.1 A grande saldatura assiale deve esse realizata dopu chì a prova di prestazione meccanica di u pezzu forgiatu risponde à i requisiti. L'elettrodi di saldatura cù proprietà meccaniche equivalenti à u pezzu forgiatu deve esse usatu, è i meglii specificazioni di saldatura deve esse sceltu per u prucessu di saldatura.
5 Requisiti tecnichi
5.1 L'analisi chimica deve esse realizatu per ogni batch di azzaru fusu, è i risultati di l'analisi duveranu cunforme cù e specificazioni pertinenti.
5.2 Dopu à u trattamentu termale, e proprietà meccaniche assiali di u pezzu forgiatu duveranu risponde à e specificazioni pertinenti. Se u cliente hè necessariu, e teste supplementari cum'è a curvatura à freddo, u cisatu è a temperatura di transizione di nil-duttilità ponu esse realizati.
5.3 A superficia di u pezzu forgiatu deve esse libera di cracks visibili, plegamenti, è altri difetti d'apparenza chì affettanu u so usu. I difetti lucali ponu esse eliminati, ma a prufundità di rimozione ùn deve micca più di 75% di l'indemnità di machining.
5.4 U pirtusu cintrali di u pezzu forgiatu deve esse inspeccionatu visualmente o utilizendu un boroscopiu, è i risultati di l'ispezione devenu esse conformi à e specificazioni pertinenti.
5.5 A prova ultrasonica deve esse realizata nantu à u corpu è saldatura di u pezzu forgiatu.
5.6 L'ispezione di particelle magnetiche deve esse realizatu nantu à u pezzu forgiatu dopu à a machinazione finali, è i criteri di accettazione devenu esse conformi à e specificazioni pertinenti.
Tempu di post: 30-oct-2023