U sviluppu è a produzzione di materiali di lega dura nonmagnetica sò manifestazioni significativu di novi materiali di lega dura. A lega dura hè fatta da a sinterizzazione di i carburi di metalli refrattarii di i gruppi IV A, VA è VI A in a tavola periodica di l'elementi (cum'è carburu di tungstenu WC), è u metale di transizione di u gruppu di ferru (cobalt Co, nickel Ni, ferru Fe) cum'è a fase di ligame attraversu l'industria di a metallurgia di polveri. U carburu di tungstenu sopra hè micca magneticu, mentri Fe, Co è Ni sò tutti magnetichi. L'usu di Ni cum'è legante hè una cundizione necessaria per a produzzione di leghe non magnetiche.
Ci sò i seguenti metudi per ottene leghe dure non magnetiche di a serie WC Ni: 1. Cuntrolla strettamente u cuntenutu di carbone
Cum'è a lega WC Co, u cuntenutu di carbone hè u fattore principale chì affetta a capacità di suluzione solida di W in a fase di ligame di a lega WC Ni. Vale à dì, u più bassu u cuntenutu di carbonu di a fase di compostu di carbone in l'alea, più grande hè a capacità di suluzione solida di W in a fase di bonding Ni, cù una variazione di circa 10-31%. Quandu a suluzione solida di W in a fase di ligame Ni supera u 17%, l'alea hè smagnetizzata. L'essenza di stu metudu hè di ottene leghe dure non magnetiche riducendu u cuntenutu di carbone è aumentendu a suluzione solida di W in a fase di ligame. In a pratica, u polu WC cù un cuntenutu di carbonu più bassu di u cuntenutu teoricu di carbone hè di solitu usatu, o W powder hè aghjuntu à a mistura per ghjunghje à u scopu di pruduce leghe di carbonu bassu. Tuttavia, hè assai difficiuli di pruduce leghe non magnetiche solu per cuntrullà u cuntenutu di carbone.
2. Aghjunghjite cromu Cr, molibdenu Mo, tantalu Ta
Un alliage à haute teneur en carbone WC-10% Ni (% en poids en poids) présente un ferromagnétisme à température ambiante. Se più di 0,5% Cr, Mo, è 1% Ta sò aghjuntu in forma di metalli, l'aliatu di carbonu altu pò passà da ferromagnetismu à non-magnetism. Agghiuncennu Cr, e proprietà magnetichi di l'alea sò indipindenti di u cuntenutu di carbonu, è Cr hè u risultatu di una grande quantità di suluzione solida in a fase di ligame di l'alia, cum'è W. L'aliazione cù Mo è Ta pò solu trasfurmà in una alliage non magneticu à un certu cuntenutu di carbone. A causa di a suluzione solida bassa di Mo è Ta in a fase di ligame, a maiò parte di elli catturanu solu u carbone in WC per furmà carburi currispondenti o suluzioni solidi di carburi. In u risultatu, a cumpusizioni di l'aliaghja si sposta versu u latu à pocu carbonu, chì si traduce in un aumentu di a suluzione solida di W in a fase di ligame. U metudu di aghjunghje Mo è Ta hè di ottene una lega non magnetica riducendu u cuntenutu di carbone. Ancu s'ellu ùn hè micca cusì faciule di cuntrullà cum'è l'aghjunghje Cr, hè relativamente più faciule per cuntrullà u cuntenutu di carbonu cà l'aleazione pura WC-10% Ni. A gamma di cuntenutu di carbone hè stata allargata da 5,8-5,95% à 5,8-6,05%.
E-mail:oiltools14@welongpost.com
Cuntattu: Grace Ma
Tempu di post: Oct-09-2023