Parechje parti meccaniche sò travagliendu sottu carichi alternanti è d'impattu, cum'è torsione è curvatura, è a so capa superficia porta un stress più altu ch'è u core; In situazioni di attritu, a strata di a superficia hè sempre usurata. Per quessa, u requisitu per rinfurzà a superficia di a superficia di forgiati hè presentatu, chì significa chì a superficia hà una alta forza, durezza è resistenza à l'usura.
U trattamentu termicu di a superficia di a parte di forgiatura hè un prucessu chì solu applicà u trattamentu termicu à a superficia di u travagliu per cambià a so struttura è e proprietà. Di solitu, a superficia hà una alta durezza è resistenza à l'usura, mentri u core mantene sempre abbastanza plasticità è durezza. In a pruduzzione, l'azzaru cù una certa cumpusizioni hè prima sceltu per assicurà chì e proprietà meccaniche di u core risponde à i requisiti, è dopu i metudi di trattamentu termale di a superficia sò appiicati per rinfurzà a strata di a superficia per risponde à i requisiti di prestazione. U trattamentu termicu di a superficia hè divisu in duie categurie: u trattamentu termale di a superficia è u trattamentu chimicu di a superficia.
Tempra di superficia di pezzi forgiati. A spegnimentu di a superficia di pezzi forgiati hè un metudu di trattamentu termale chì riscalda rapidamente a superficia di a pezza di travagliu à a temperatura di quenching, poi si rinfriscà rapidamente, permettendu solu à a superficia di ottene a struttura spenta, mentre chì u core mantene a struttura pre-quenched. . Cumunamenti usati sò a spegnimentu di a superficia di riscaldamentu à induzione è a spegnimentu di a superficia di riscaldamentu di fiamma. A spegnimentu di a superficia hè generalmente aduprata per l'acciaio di carbone mediu è forgiatura d'acciaio in lega di carbone mediu.
A spegnimentu di u riscaldamentu à induzione usa u principiu di l'induzione elettromagnetica per induce enormi correnti di Foucault nantu à a superficia di a pezza di travagliu per mezu di corrente alternata, facendu chì a superficia di a forgiatura sia riscaldata rapidamente mentre u core ùn hè quasi micca riscaldatu.
E caratteristiche di a spegnimentu di a superficia di riscaldamentu à induzione: dopu à a spegnimentu, i grani di martensite sò raffinati, è a durezza di a superficia hè 2-3 HRC più altu ch'è quellu di a quenching ordinariu. Ci hè un stress compressive residuale significativu nantu à a capa superficia, chì aiuta à migliurà a forza di fatigue; Ùn hè propensu à a deformazione è a decarburizazione oxidativa; Facile à ottene a mecanizazione è l'automatizazione, adattatu per a produzzione di massa. Dopu à l'estinzione di u riscaldamentu à induzione, per riduce u stress di quenching è a fragilità, hè necessariu un temperatu à bassa temperatura à 170-200 ℃.
A spegnimentu di a superficia di riscaldamentu di fiamma hè un metudu di prucessu chì usa a fiamma di a combustione di gas acetilene d'ossigenu (finu à 3100-3200 ° C) per scaldà rapidamente a superficia di forgi sopra a temperatura di cambiamentu di fase, seguita da quenching è cooling.
Immediatamenti cunducendu tempering bassu-temperature dopu à quenching, o aduprà u calore internu di scarti di u forging à self-temper. Stu metudu pò ottene una prufundità di quenching di 2-6 mm, cù l'equipaggiu simplice è u prezzu bassu, adattatu per una sola pezza o una piccula pruduzzione.
Tempu di Postu: Set-05-2023