1. Specificazioni di u prucessu
1.1 Hè ricumandemu d'utilizà un prucessu di forgiatura verticale chjusa per assicurà una distribuzione simplificata longu a forma esterna di a parte forgiata.
1.2 U flussu generale di u prucessu include taglio di materiale, distribuzione di pesu, granigliatura, prelubrificazione, riscaldamentu, forgiatura, trattamentu termale, pulizia di a superficia, ispezione di particelle magnetiche, etc.
1.3 Forging single-station hè preferibile per furmà. 1.4 Materiali deve esse sceltu da 45 # azzaru, 20CrMo, 42CrMo azzaru, è altri materiali simili.
1.5 Hè cunsigliatu d'utilizà una segatrice per u tagliu di materiale per caccià e parte di a testa è a coda.
1.6 L'azzione di barra sbucciata à caldu hè preferita.
1.7 Per assicurà chì u pruduttu hè cumplettamente cumpletu è migliurà a vita di u fustu, hè cunsigliatu di utilizà macchine di classificazione di pesu multi-stadi per classificà i materiali difetti per qualità.
1.8 I materiali difettosi sò sottumessi à un pretrattamentu di granigliatura. A selezzione di l'equipaggiu di granigliatura, cum'è u diametru adattatu di colpi (circa Φ1.0mm à Φ1.5mm), deve cunsiderà fattori cum'è esigenze di superficia di billette, quantità di colpi per ciclu, tempu di granigliatura, è durata di vita di colpo.
1.9 A temperatura di preriscaldamentu per i materiali difettusi deve esse in 120 ℃ à 180 ℃.
1.10 A cuncentrazione di grafite di pre-coating deve esse determinata basatu annantu à u tipu di grafite, a qualità di a superficia di i forgi, a temperatura di riscaldamentu è a durata.
1.11 U grafite deve esse spruzzatu uniformemente nantu à a superficia di materiali difetti senza alcunu clumping.
1.12 U grafite deve esse capace di resistà à a temperatura intornu à 1000 ℃ ± 40 ℃.
1.13 I forni di riscaldamentu à induzione di frequenza media sò cunsigliati per l'equipaggiu di riscaldamentu.
1.14 U tempu di riscaldamentu per i materiali difettu pò esse determinatu basatu annantu à l'equipaggiu di riscaldamentu, a dimensione di u billet, è u ritmu di produzzione, cù u scopu di ottene una temperatura uniforme per l'iniziu di forgiatura.
1.15 A selezzione di a temperatura di riscaldamentu per i materiali difettosi deve cuntribuisce à migliurà a formabilità di u materiale è ottene una bona struttura post-forging è a qualità di a superficia.
- Forgiatura
2.1 A selezzione di superfici di separazione per i forgi deve facilità a rimozione di u muffa, u riempimentu di metalli in a cavità è a trasfurmazioni di u moldu.
2.2 Analisi di simulazione numerica deve esse usata per calculà a forza di deformazione è a forza di bloccu durante u prucessu di furmazione.
2.3 U intervallu di temperatura di preriscaldamentu per i muffa hè generalmente trà 120 ℃ è 250 ℃, cù un tempu minimu di preriscaldamentu di 30 minuti. A temperatura di u muffa ùn deve esse più di 400 ℃ durante u prucessu di produzzione.
Tempu di Postu: Nov-13-2023