A prova non distruttiva (NDT) hè una tecnica utilizata per detectà difetti interni in materiali o cumpunenti senza compromette a so integrità. Per i cumpunenti industriali, cum'è i forgi, i testi non distruttivi ghjucanu un rolu impurtante per assicurà a qualità è l'affidabilità.
I seguenti sò parechji metudi cumuni di prova non distruttivi applicabili à i forgi:
Test Ultrasonic (UT): Inviendu impulsi d'onda di sonu à alta frequenza à i forgi, l'echi sò rilevati per determinà u locu, a dimensione è a morfologia di i difetti interni. Stu metudu pò detect cracks, pores, inclusioni, è altri prublemi in forgings.
Test di Particelle Magnetiche (MT): Dopu l'applicazione di un campu magneticu à a superficia di una forgiatura, e particelle magnetiche sò disperse nantu à questu. Se ci sò fissure o altri difetti di a superficia prisenti, e particelle magnetiche si riuniscenu in questi difetti, visualizendu cusì.
Liquid Penetrant Testing (PT): Rivestimentu di a superficia di un forgiatu cù un liquidu permeable per riempillu di difetti è sguassate dopu un periudu. Allora, l'agente di sviluppu hè appiicatu per permette à u liquidu permeable per penetrà è formanu indicazione visibili in u situ di crack o difettu.
Test di raghji X (RT): Utilizà i raghji X o i raghji gamma per penetrà i forgii è furmà l'imaghjini nantu à i filmi fotosensibili. Stu metudu pò detect difetti cum'è cambiamenti di densità è crepe in forgiatura.
U sopra solu liste parechji metudi cumuni di prova non distruttivi, è u metudu apprupriatu deve esse sceltu basatu nantu à u tipu di forgiatura, esigenze di specificazione è situazione specifica. Inoltre, a prova non distruttiva richiede generalmente una furmazione prufessiunale è operatori certificati per assicurà l'esekzione curretta è l'interpretazione di i risultati.
E-mail:oiltools14@welongpost.com
Grazia Ma
Tempu di Postu: Jan-03-2024