Principiu: Dopu chì i materiali ferromagnetici è i pezzi di travagliu sò magnetizzati, per via di a prisenza di discontinuità, e linee di u campu magneticu nantu à a superficia è vicinu à a superficia di i pezzi sò sottumessi à distorsioni lucali, risultatu in campi magnetichi di fuga. I particeddi magnetichi appiicati à a superficia di i pezzi di travagliu sò adsorbiti, furmendu marchi magnetichi visibili sottu illuminazione adatta, affissendu cusì u locu, a forma è a dimensione di e discontinuità.
Applicabilità è limitazioni:
L'ispezione di particelle magnetiche hè adattata per detectà discontinuità nantu à a superficia è vicinu à a superficia di materiali ferromagnetici chì sò assai chjuchi è anu spazii estremamente stretti (cum'è crepe chì ponu esse rilevate in a lunghezza di 0,1 mm è a larghezza di micrometri) chì sò difficiuli di detectà. visualmente; Puderà ancu inspeccionà e materie prime, i prudutti semifiniti, i pezzi finiti è i cumpunenti in u serviziu, è ancu i piatti, i profili, i tubi, i bars, i pezzi saldati, i pezzi d'acciaio fusi, è i pezzi d'acciaio forgiati. I difetti cum'è cracks, inclusioni, hairlines, spots bianchi, folds, chjusi friddi è looseness ponu esse truvati.
Tuttavia, a prova di particelle magnetiche ùn pò micca detectà materiali d'acciaio inossidabile austeniticu è saldature saldate cù elettrodi d'acciaio inossidabile austeniticu, nè ponu detectà materiali non magnetichi cum'è rame, aluminiu, magnesiu, titaniu, etc. , è delaminazione è plegamentu cù un angolo menu di 20 ° da a superficia di u travagliu.
Test di penetrazione (PT)
Principiu: Dopu chì a superficia di a parte hè rivestita cù un penetrante chì cuntene tinture fluoriscenti o coloranti, sottu à l'azzione di un tubu capillare, dopu un periudu di tempu, u penetrante pò penetrà in i difetti di apertura di a superficia; Dopu avè sguassatu l'excedente penetrante nantu à a superficia di a parte, un sviluppatore hè appiicatu à a superficia di a parte. In listessu modu, sottu à l'azzione di un capillare, u sviluppatore attraerà u penetrante ritenutu in u difettu, è u penetrante s'infilarà in u sviluppatore. Sutta una certa fonte di luce (luce ultravioletta o bianca), i tracce di u penetrante à u difettu sò realizati (fluorescenza gialla verde o rossu brillanti), cusì detectendu a morfologia è u statutu di distribuzione di u difettu.
Vantaghji è limitazioni:
A prova di penetrante pò detectà diversi materiali, cumpresi materiali metallici è non-metallici; Materiali magnetici è micca magnetichi; Saldatura, forgiatura, laminazione è altri metudi di trasfurmazioni; Hà una sensibilità alta (si pò truvà un difettu largu di 0,1 μ M, cù un display intuitivu, un funziunamentu còmode è un costu di rilevazione bassu.
Ma pò solu detectà difetti cù l'apertura di a superficia è ùn hè micca adattatu per inspeccionà i pezzi di travagliu fatti di materiali porosi è sciolti è pezzi cù superfici rugose; Solu a distribuzione di a superficia di i difetti pò esse rilevata, facendu difficiuli di determinà a prufundità attuale di i difetti, facendu difficiuli di evaluà quantitativamente i difetti. I risultati di a rilevazione sò ancu assai influenzati da l'operatore.
E-mail:oiltools14@welongpost.com
Grazia Ma
Tempu di Postu: 14-Nov-2023