1. Smelting
1.1 Per a produzzione di pezzi forgiati, a fusione di u fornu d'arcu elettricu alcaline seguita da a raffinazione esterna hè cunsigliatu per i lingotti d'acciaio. Altri metudi chì assicuranu a qualità ponu ancu esse utilizati per a fusione.
1.2 Prima o durante u casting di lingotti, l'azzaru deve esse sottumessi à u vacuum degassing.
2. Forgiatura
2.1 I principali caratteristiche di deformazione durante u prucessu di forgiatura deve esse indicatu in u schema di u prucessu di forgiatura. Induzzione abbastanza per u tagliu deve esse furnitu à l'estremità superiore è inferiore di u lingotto d'acciaio per assicurà chì a parte forgiata hè libera da inclusioni di scorie, cavità di ritirata, porosità è difetti severi di segregazione.
2.2 L'equipaggiu di forgiatura deve avè una capacità sufficiente per assicurà a penetrazione completa di tutta a sezione trasversale. L'assi di a parte forgiata deve allineà u più vicinu pussibule cù a linea centrale assiale di u lingotti d'acciaio, preferibbilmente selezziunate l'estremità di u lingotti d'acciaio cù una qualità megliu per l'estremità di a turbina.
3. Trattamentu di calore
3.1 I trattamenti post-forging, nurmalizing and tempering deve esse realizatu.
3.2 U trattamentu termicu di u rendiment deve esse realizatu dopu a machinazione grossa.
3.3 U trattamentu termicu di u rendiment implica a spegnimentu è a tempera è deve esse realizatu in una pusizione verticale.
3.4 A temperatura di riscaldamentu per a spegnimentu durante u trattamentu termicu di performance deve esse sopra à a temperatura di trasfurmazioni, ma micca più di 960 ℃. A temperatura di tempera ùn deve esse sottu à 650 ℃, è a parte deve esse lentamente rinfriscata à sottu à 250 ℃ prima di sguassà da u furnace. A velocità di rinfrescante prima di a rimozione deve esse menu di 25 ℃ / h.
4. Trattamentu di l'estressi
4.1 U trattamentu di l'estressi deve esse realizatu da u fornitore, è a temperatura deve esse in 15 ℃ à 50 ℃ sottu à a temperatura di tempera attuale. In ogni casu, a temperatura per u trattamentu di l'estressi ùn deve esse sottu à 620 ℃.
4.2 A parte forgiata deve esse in una pusizioni verticale durante u trattamentu di stress.
5. Saldatura
A saldatura ùn hè micca permessa durante i prucessi di fabricazione è imballaggio.
6. Inspection è teste
L'equipaggiu è a capacità per a realizazione di teste nantu à a cumpusizioni chimica, e proprietà meccaniche, l'ispezione ultrasonica, u stress residuale, è altri elementi specificati duveranu rispettà l'accordi tecnichi è i standard pertinenti.
Tempu di pubblicazione: 24-oct-2023